Search

Add +1

Saturday, March 24, 2012

Interviste me Adelina Ismailin


“Mos më kopjo mua”, thotë ajo. Gjatë karrierës së gjatë ka eksperimentuar me lukun e saj duke sjellë tek publiku vetëm të bukurën. Me një këngë dhe klip ku ajo aktron 8 personazhe, rikthehet përsëri për fansat e saj. Një kohë të gjatë këngëtarja është e mbyllur totalisht per mediat e shkruara. Këtë rradhë Adelina Ismaili vjen ekskluzivisht dhe pas shumë kohësh në një intervistë për “Panorama plus”.
Ka pak ditë që ke publikuar një këngë të re të cilës i ke realizuar edhe klipin. Na trego diçka më shumë?
Isha në makinë, po dëgjoja një cd dhe dëgjova një putpuri të mrekullueshme kënduar nga perla e muzikës shqipe, Fatmira Breçani. Si admiruese e flaktë e muzikës sonë të pastër shqipe, Fatmira Breçani mbetet njëra ndër legjendat e gjalla të muzikës shqipe për mua, por edhe putpuria më mrekulloi dhe e dija që s‘do të shpëtoja pa e kënduar. Vendosa këtë putpuri të vjetër të muzikës autoktone shqipe ta rikrijoj në zhanrin “Tribal”, një zhanër ky shumë modern në trendet e fundit të muzikës botërore. Realizimi i këngës u bë në Zvicër. U ndava shumë e kënaqur. Realizimi i klipit zgjati tri ditë dhe dy netë, me 4 orë pushim për të fjetur. Nuk mund të them që ishte e lehtë, megjithatë duhej të udhëhiqja një ekip prej 137 njerëzish, të koncentrohesha në vallëzim, këndim, aktrim, të gjitha. Regjisori, i cili kryekëput realizoi idenë time, në fund më tha: “Nuk e kuptoj pse shumica e njerëzve që kam punuar me ta, të kanë prezantuar tek unë si një njeri problematik. Ti vetëm po e di çka don”.
Kush u kujdes për pamjen?
Unë i kisha skicuar të gjitha, veshjen, flokët, grimin e deri në detajet më të vogla. Inspirimi im në lëmin e bukurisë femërore mbetet Fadil Berisha dhe çdo foto e tij që e shikoj, më sjell pa fund ide. Disa veshje janë ide të z. Berisha, dhe ndjehem me fat që njoh atë njeri. Unë bëra vizatimet, grimeri i vendosi në fytyrën time.
Shihet një Adelinë e transformuar në disa role, sa të vështirë e kishe?
Unë kam treguar qyshkur që aktrimin ma ka mësuar i madhi Sevdai Radogoshi, dhe nuk e kisha vështirë të aktroja. Në këtë klip jam inspiruar nga skeçet e tij fantastike ku ai i pari ka luajtur pa problem “femrën, mashkullin problematik, e pafund karaktere që unë “ia vodha” dhe i futa në klip (qesh). Dhe jam mësuar si të koncentrohem që të futem në rol, të mos përziej karakteret, e shumë fshehtësi të tjera profesionale (qesh).
Për ata që nuk e kuptojnë subjektin e këngës dhe klipit, na bëj një sqarim në pika të shkurta?
Ka disa porosi. Duke ditur që jemi ndër popujt e rrallë në botë që respektojmë religjionin e çdokujt, dhe në mesin e popullit tonë ekzistojnë edhe katolikë, edhe myslimanë, edhe orthodokse, etj., trajtova pikërisht respektimin e religjionit të shqiptarëve. Porosia ime është e qartë: “Feja e shqiptarit është shqiptaria”.  Në përgjithësi, mesazhi është: ”Arti, muzika nuk njohin kufij dhe në një diskotekë, nën tingujt e një kënge të pëlqyer, në gëzim, shqiptarët bashkohen të gjithë. Qoftë mbretëreshë, qoftë kamarier, qofte katolikja me myslimanen, qoftë një mashkull problematik me një DJ hebrej, qoftë vallëtare, kushdo qoftë, kënga e bashkon. Këtë e kam parë me sytë e mi në çdo koncert ku këndoj. Kombi i pasqyruar përmes artit është universal. Nuk njeh kufinj të ndarjes, por të bashkimit.
Këngëtarët asnjëherë nuk tregojnë detajet e rëndësishme gjatë realizimit të klipeve, do na zbulosh diçka ekskluzive për ne?
Nuk di pse fshehin këngëtaret rëndësinë e montimit. Në 90% të klipeve këngëtarja bën një lëvizje të vogël, e cila kur montohet duket si vallëzim perfekt. Ok, unë këtë nuk e lejova, sepse do dukem qesharake kur në koncerte të mia do të kërkohej ai vallëzim nga unë, e unë s‘do të isha në gjendje ta bëja, por ka një fshehtësi në klip. Ka skena ku shihen nga 2-3, nganjëherë të gjitha “Adelinat” në një skenë të vetme. Unë kisha 7 dublere që aktronin rolet e mia para një kamere të vetme. Por kjo është forca e filmimeve. Ka shumë pjesë që nuk janë futur në klip, që unë i konsideroja shumë të bukura, por regjisori më tha: “Adelinë, kot po torturon montazherin. Ne kemi material edhe për 5 klipe, po të ishte kënga 180 minuta, vërtetë do shfaqej çdo gjë që ti dëshiron”.
Projekti shihet që është i shtrenjtë, do na tregosh sa kushtoi dhe kush ka financuar?
Nuk parapëlqej të flas për kostot e klipeve, më duket banale të lavdërohem me çmime të mëdha. Asnjëherë në jetë nuk kam pasur klip me buxhet të ulët. Klipi është financuar nga unë, gjë që shihet në fillim të klipit ku reklamohet “Iliada entertaiment”, produksion ku unë jam bashkëpronare.
Më herët televizionet gjithmonë projektet e Adelina Ismailit kanë “vrapuar” t’i marrin si ekskluzive, derisa këtë rradhë pamë që klipin ua kishe lënë ekskluzivitet fansave, ke më shumë besim tek ata?
Nganjëherë kam përshtypjen që e teproj me sentimentet, në botën e egër të shou-biznesit ku kërkohet vrazhdësi, por jam në një stad jetësor ku saktësisht e di se kush vlen për mua. Fansat e mi kanë qenë me mua në të mirë e në të keqe. Kush e meriton më shumë? Askush. Adelina si këngëtare ekziston për fansat, posaçërisht për fansin tim të cilit ia besova klipin.
Thuhet që klipi tashmë ka pushtuar mediat televizive, përveç fansave kush tjetër e ka pasur ekskluzivitetin?
Artisti s‘mund të ekzistojë pa mediume, dhe as mediumet pa artistët. “Luftërat” medium-artist rrisin interesimin për të dyja palët, deri në momentin kur kalohet kufiri i kulturës, edukatës dhe mirësjelljes. Ekskluzivitetin e kanë pasur të gjithë. Në të njëjtën ditë klipi është shpërndarë në të gjitha mediumet elektronike, gjë që nuk ishte aspak e lehtë.
Ndërkohë edhe për intervista je pak e rezervuar, pse?
Nuk jam e rezervuar, por totalisht e mbyllur për çdo media të shkruar që ka marrë guximin njëherë në jetë të shkruajë gjëra që më kanë ofenduar pa bazë. E di që asnjë nuk varet nga unë, por unë aq më pak. Për fansat gjithmonë  jam aty.
“Do not copy me”, mbishkrim i bukur që më pëlqeu jashtë mase, kujt i është dedikuar?
Ishte ide e regjisorit, dhe gati u përplasëm sepse nuk pranoja. Ai ka punuar me shumë këngëtare, njeh karrierën time mirë, dhe gjatë tërë kohës kur bëja grimin apo floket, më ngacmonte duke më treguar për këngëtare që kur shkojnë të realizojnë klip, dërgojnë regjistrime të koncerteve të mia. Në fund më bindi duke më thënë që ky nuk ishte mesazh vetëm për këngëtaret tona, por edhe për mjaft këngëtare sllave. Më gjeti pikën e dobët dhe pranova si gjysëm në vaj (qesh). Unë nuk kam pranuar asnjëherë në këngë të lavdëroj veten aman! Tash më pëlqen ajo ide, që në fillim po bëja luftë (qesh). Megjithatë parapëlqej të vlerësohem objektivisht nga të tjerët.
A i frigoheni reagimit të “fanatikëve” për simbolet religjioze në klip?
Aq sa është frikësuar Skendërbeu nga dikush! Pra frigohem aspak. Mbi të gjitha është shqiptaria.
Lexuesi gjithmonë do të dijë diçka nga jeta private e Adelinës. Na trego pak?
Si çdo njeri i gjallë, kam kaluar sfida që më kishte caktuar fati, dhe si duket fati më shperbleu. Jeta ime private është e lidhur me profesionin si asnjëherë më parë, momentalisht. Jam e lumtur me punën që bëj, dhe në më dhashtë Perëndia fatin, do të kem një jetë normale si çdo femër tjetër. Jeta ime është më shumë në avion e hotele, sesa në shtëpi. Në rastet më të shëmtuara të jetës, ngushëllimin e kam gjetur në lutjen: “Më dhashtë Perëndia fatin, ashtu siç e kam shpirtin”. Çdo mund e sakrificë po ndjej që po shperblehet. Kam zgjedhur një profesion jo të lehtë. Por këtë rrugë kam zgjedhur vet, Zoti më përkrah dhe nuk lejoj askënd të ngrejë zërin kundër fatit e Zotit.
Ke pasur shumë suksese në koncerte anë e mbanë ku jetojnë shqiptarët, je pritur jashtëzakonisht mirë, flitet që këto koncerte do të përsëriten? Ku ndjehesh më së miri kur këndon?
Turneu në Europë u përsërit, do të përsëritet prapë. Turneu në Shtetet e Bashkuara do të përsëritet vitin e ardhshëm, në qofsha shëndosh e mirë. Kosovën dhe Shqipërinë i kam lënë pak keq këtë vit dhe shfrytëzoj rastin të kërkoj falje të gjithë atyre që më ftuan, por e kisha të pamundur, shkaku i obligimeve jashtë Kosovës. Pa dyshim, më së miri ndjehem në diskotekën më të madhe dhe më moderne shqiptare, në “Rinora 4”. Ata njerëz janë pafundësisht profesionalë, gjithmonë në hap me trendet më të reja botërore, kanë qenë pranë meje në raste të mira dhe jo të mira, është një klientelë e zgjedhur të rinjsh shqiptarë dhe të huaj. Njerëz si këta na bëjnë të mburremi që jemi shqiptarë.
Diçka për fund?
Respekto kishë e xhami, admiro të shenjtën shqiptari.
---------------------
TRANSLATE BY GOOGLE

"Do not copy me," she says. During its long career has experimented with its lukun bringing to the public only beauty. With a song and the clip where she acts like 8 characters, returns again to its fans. Longtime singer is totally enclosed for print media. This time, Adelina Ismaili comes after long and exclusively in an interview for "Panorama Plus".
There are some days that you have published a new song which you have realized the clip. Tell us something more?
I was in the car, listening to a cd and heard a wonderful putpuri pearls of music sung by Albanian, Fatmira Breçani. As a fervent admirer of our music pure Albanian Breçani Fatmira remains one of the living legends of Albanian music for me, but even more mrekulloi putpuria and knew she would not escape without the singing. Put this putpuri old Albanian native music genre to recapture the "Tribal", a genre that many recent trends in the modern global music. Realization of the song was done in Switzerland. I broke very pleased. Realization of the clip lasted three days and two nights, with 4 hour break to sleep. I can not say that was easy, however, had to manage a team of 137 people, koncentrohesha in dancing, singing, acting, everything. The director, who conducted solely my idea, finally said: "I do not understand why most people who've worked with them, to have presented to me as a troubled man. You only know what I do. "
Who cared about the appearance?
I had sketched all, clothing, hair, to make up the smallest details. My inspiration in the field of female beauty remains Fadil Berisha and his every picture I see, it brings me endless ideas. Some dresses are Mr. ideas. Berisha, and I feel fortunate to know the man. I made drawings, grimeri put on my face.
Adeline seen a transforming in some roles, how difficult the church?
I have done ever since has taught me that acting Sevdai Radogoshi great, and I do not hardly acts like. In this clip I am inspired by his fantastic sketches where he first played with no problem "female, male problematic, endless characters that I" stole it "and I got into clip (laughs). And I learned how to koncentrohem to sink into a role, not to stir the characters, and many other professional secret (laughs).
For those who do not understand the subject of the song and the clip, do us a brief explanation of the item?
There are a few guidelines. Given that we are among the rare people in the world to respect everyone's religion, and among our people there are Catholic, the Muslim, Orthodox and etc.., Dealt precisely the observance of the religion of the Albanians. My message is clear: "The religion of Albanians is Albanianism". In general, the message is: "Art, music know no boundaries and in a discotheque, the sound of a favorite song, the joy, unite all Albanians. If the queen, if a waiter, whether Catholic myslimanen, if a man troubled with a Jewish DJ, or dancer, whatever, song joins. I've seen with my eyes at every concert sing. Nation reflected through art is universal. Knows no boundaries of separation, but unity.
Singers never show important details in the realization of the clips, we will discover something exclusive for us?
I do not know why singers hide the importance of assembly. In 90% of clips singer makes a slight movement, which, when assembled looks like the perfect dance. Ok, I have not suffered this, because it would look ridiculous in my concerts dance he would be required from me, and I will not I was able to do, but has a secret in the clip. There are scenes showing from 2-3, sometimes all "Adelina" in one scene. I had 7 dublere my roles to act out before a single camera. But this is the strength of films. There are many parts that are not inserted in the clip, which I consider very beautiful, but the director said: "Adeline, is tantalizing montazherin vain. We have material for 5 spots, but the song was 180 minutes, will actually show up whatever you want ".
Project shows that it is expensive, will tell us how and who financed the cost?
Prefer not to talk about the costs of the clips, it seems banal to brag with great prices. Never in life have not been low-budget clip. The clip is funded by me, which is seen at the beginning of the clip where the advertised "entertaiment Iliad," where I am co-production.
Earlier television Adelina Ismaili projects always have "run" to get as exclusive, this time until we saw that clip their fans had left the franchise, you have more confidence in them?
Sometimes I overdo it with the impression that the sentiments in the wild world of show business where required roughness, but am at a stage in life where I know exactly who applies for me. My fans have been with me in good and in bad. Who deserves more? No one. Singer Adele as there is for the fans, especially my fansin whom he believed clip.
It is said that the clip has already conquered television media, except for fans who else has had exclusivity?
The artist can not exist without the media, or media without artists. "Wars" medium-artist raise interest for both sides, until the limit of culture, education and behavior. Exclusivity had all. The same day the clip was distributed to all electronic media, which was not easy.
While interviews are also a bit reserved, though?
I am not booked, but totally closed to any print media that once had the courage to write things in life that I have offended without foundation. I know that no one is in me, but I much less. For fans'm always there.
"Do not copy the" beautiful inscription which I liked enormously, to whom was dedicated?
Was the brainchild of the director, and almost bump because not committed. He has worked with many singers, knows my career best, and at all times when doing make up or hair, teasing me telling me that when singers go to realize clip, send my recordings of concerts. Finally convinced me by saying that this was not the only message for our singers, but for many Slavic singer. Found on the weak point and accepted as half the oil (laughs). I have never received praise songs themselves aman! Now I like that idea, which originally was writing the show (laughs). Still prefer the vlerësohem objectively by others.
Do you fear the reaction of "fanatics" on religious symbols in the clip?
As far as FC intimidated by anyone! So I am afraid at all. Above all he is Albanian.
The reader always wants to know something of the private life of Adelina. Tell us a little?
Like any living man, I had spent more specific challenges that fate, and fate seems more rewarded. My private life is connected with the profession as never before, right now. I'm happy with the work I do, and God dhashtë more luck, I'll have a normal life like any other woman. My life is more in the plane of hotels than at home. In the worst cases of life, I found comfort in prayer: "God dhashtë me luck, as I have soul." Any sacrifice I can feel you are rewarded. I chose a profession that is not easy. But this way I own choice, God supports me and not allow anyone to raise voice against the destiny of God.
You have had many successes in concerts across where Albanians live, you are extremely well received, telling them that these concerts will be repeated? Where you feel best when singing?
The tour was repeated in Europe, will be repeated again. Tournament in the United States will be repeated next year, the lord safely. Kosovo and Albania have left a little worse this year and use this opportunity to apologize to all those who invited me, but it was impossible, because of obligations abroad. Without doubt, the best discotheque feel the most modern and Albanian, in "4 Youth". Those people are immensely professional, always in step with new global trends, have been with me in good times and bad, is a select clientele of young people and foreigners. People like this make us proud that we are Albanians.
Something to end?
Observe the glass church, admires the sacred citizen.

No comments:

Post a Comment