Search

Add +1

Saturday, March 24, 2012

Interview with Ardit Gjebrea - Interviste me Ardit Gjebrene


Manjola Nallbani: Bashkëshorti im s'më ka zhgënjyer c'tituj mbresalenes vene dhe keta

Duke iu referuar lidhjes tuaj, ç'është dashuria për ju?

Për mua ka qenë një fat, që bashkëshortin e kam marrë me dashuri. Dhe jo siç mund t'i ketë ndodhur dikujt, i cili nuk e ka zgjedhur vetë dashurinë. Është shumë e rëndësishme që jetën ta kalosh me një person që e do dhe jo që ta rekomandojnë të tjerët, kjo është më kryesorja për lidhjen tonë.
Për fat, bashkëshorti im nuk më ka zhgënjyer për asnjë moment gjatë këtyre viteve. Kam 13 vjet që
jam martuar dhe mund të them, shumë sinqerisht, se e dua njëlloj si në fillim. Ndjenja reciproke është shumë e rëndësishme. Nuk do e konceptoja dot të jetoja me një njeri për vite, nëse nuk do ta doja ose të mos më donte.

Në jetën e përditshme cilat janë provat e dashurisë?
Provë dashurie, së pari, është vlerësimi që unë kam dhe që e shpreh në mënyra të ndryshme, është respekti. Fakti që bashkëshorti im është njeri i pazëvendësueshëm për mua, për shumë vite është një provë, po ashtu dhe fëmijët që ne kemi sjellë në jetë. Nuk ka provë më të madhe dashurie se kjo.

Mendoni se duhen mbajtur disa sekrete të vogla për vete, në mënyrë që mos të prishet ekuilibri i një raporti shumë të mirë?
Unë si natyrë jam e sinqertë, dhe nuk di të mbaj sekrete. Aq më tepër që, të them të drejtën, nuk para kam sekrete, sepse ai është njeriu me të cilin ndaj ato dhe konsultohem për çdo gjë.

Sa e rëndësishme është për ju ruajtja e individualitetit në një raport të gjatë, dhe sa e dobishme është të kesh individualitet brenda marrdhënies?

Është normale që një nga elementet e dashurisë është që të mos i ndërhysh partnerit, unë atij dhe as ai mua, në karakterin, natyrën, në jetën profesionale. Sepse secili ka tiparet e veta dhe as mua nuk do të më pëlqente të më ndërhynin në këtë drejtim. Ndaj respektojmë në këtë mënyrë njëri-tjetrin në karakteret që kemi, për të mos u tjetërsuar. Unë e kam dashur kështu siç është, po ashtu dhe ai, me të këqijat dhe të mirat që kam.

Pas 13 vjet martesë, këtë vit si do ta festoni Shën Valentinin?
Këtë vit mendoj se do të jetë më i bukuri, meqë, sapo kam sjellë në jetë një fëmijë në jetë. Shën Valentini ka qenë shumë i bukur kur kemi qenë të dashuruar, i bukur në fejesë, po ashtu dhe në vitet e para të martesës, ndërsa tani është shumë më i vërtetë.


Intervistoi: Besiana Lushaj @ SPEKTRI

_ ENGLISH


Nang: My husband hath not disappointed c'tituj mbresalenes and put these

Referring to your connection, what love is for you?

For me it was a destiny, that her husband did get to love. And not, as might have happened to someone who has chosen not love. It is very important to spend life with a person who would rather recommend to others, it is foremost on our relationship.
Fortunately, my husband has not disappointed any time during these years. I have 13 years
I am married and I can say, quite frankly, that I love like in the beginning. Mutual feeling is very important. There would not conceive of living with a man for years, if not going to like or not like.

In daily life, which are evidence of love?
Proof of love, first, is the assessment that I have and express in different ways, is respect. The fact that my husband is one of the irreplaceable to me, for many years been a test, as well as children that we bring to life. There is no greater proof of love than this.

Consider that some secrets should be kept small for him, in order not to break the equilibrium of a very good report?
I am honest by nature, and can not keep secrets. More so, to be honest, I have no money secret, because he is a man with whom to consult for them and everything.

How important is it to you the preservation of individuality in a lengthy report, and how useful it is to have individuality within marrdhënies?

It is normal that one of the elements of love is not to interfere partner, nor I him and me, the character, nature and professional life. Because each has its own features, nor me would not like to intervene more in this direction. To respect in this way each other in the characters you have, not to be alienated. I loved as he is, as well as he, with the wrong and that I have.

After 13 years of marriage, how will this year celebrate Valentine?
This year I think will be the charm, because, once they've brought to life a child in life. St. Valentine has been very nice when we were lovers, beautiful in engagement, as well as in the first years of marriage, and now is much more real.


Interview: Besiana Lushaj @ SPECTRUM


No comments:

Post a Comment